вторник, 8 мая 2012 г.


Турыстычны злёт БрДУ-2012 (спрынт)

На дзённай дыстанцыі арыентавання па рашэнню капітана нашай каманы (Стасевіча Ігара) на старт, які перанеслі ў апошні момант на гадзіну, я вышаў першы. У мяне была 12 стартавая хвіліна. Таму 10.12 я схапіў карту і пабег на паўночны зхад, т.я. накірунак, дзе знаходзіцца першы КП мне падказалі першыя спартоўцы-аматары (чаму даведаецеся ніжэй). Разам са мной на дыстанцыю выйшла Казубай Ірына. Першыя КП у нас не супадалі, таму нашы шляхі разшліся. Першы КП я ўзяў без праблем, далей узяў азімут на другі. Праз 50 метраў бегу па зялёнцы я зразумеў што гэта не лепшы варыянт. Хутка вярнуўся на дарожку, але згубіў 1,5 хвіліны.

На дарожцы павялічыў тэпм, але бегчы па рассыпчатаму пяску не надта было добра. Павярнуў направа. Праз некалькі метраў узяў азімут на другі КП і не памыліўся. Там было ўжо 5 чалавек (3ж 2м). Сярод іх я дабег апошні, але адзначыўся другі (пасля Ірыны К). Вось мы з ёй зноў сустрэліся.

Я замешкаўся. Нумерацыя на кампосцеры і ў легендзе не супадала. Праверыў яшчэ раз карту – я на патрэбным месцы, запытаўся ў хлопца, які яшчэ не адбег ад КП. Ён адказаў так патрэбна. Варта адзначыць, што хлопец быў з ФФВ (Сяргей Шчапко). Я зноў згубіў час (сек. 30).
На 3-ці КП я паравозіў за Ірынай К., а Сяргей Шчапко – за мной. КП у нас быў аднолькавы. Далей па азімуту выйшаў на 4-ты. Па дарозе апярэдзіў яшчэ 2 дзяўчынак, сярод іх была Саша Бенедзесюк (ФФВ). Яна ўвогуле прагульвалася з картай па веснавым лесе.

Пакуль я адзначаўся і вібіраў далейшы шлях, мяне зноў дагнаў Сяргей Шчапко, які працягваў паравозіць. Я паскорыўся, але без вынікова – паравоз не зкінуць. Дабегшы да месца дзе на маю дуку павінны знаходзіцца 5-ты КП, я зайшоў у лес. Не знайшоўшы там ямы. Я зразумеў што я не дабег крыху, там проста з’явілася новая сцяжынка. Зноў згублена 2 хвіліны.

Пабег я далей, а Сяргей Шчапко – у зялёнку, адкуль выбег я. Узяўшы КП азірнуўся назад – а паравоза няма. Узяў азімут на 6-ты. Пасля на 7-мы. Але на 7-мы бег не зусім прама. Таму што там быў холм. Вырашыў яго аббегчы. Дабягаю да КП і сустракаю дзяўчынку, якая, як высветлілася пазней паравозіла за Ірынай К. Адзначўся і заўважыў Іру. На 8- мы прыбеглі разам. Пасля я зрабіў фінішны рывок, і на 150 метрах апярэдзіў Ірыну на секунд 7.

На фінішы даведаўся што з групы М я фінішыраваў другі. Дыстанцыю 2300м я пераадоліў за 26.43. У выніку гэта 10-е месца. Каб не марозіў мог выйсці на 5-е. А да першага мне яшчэ далёка, але гэта толькі пакуль…


1 комментарий: